Församlingsdag Koviken 3 september

Välkomna till församlingsdag på Koviken, Abrahamsbergskyrkans fritidsgård vackert belägen vid Mälaren. Gemensam avfärd sker från Tenstakyrkan söndagen den 3 september kl 10.00 och hemkomst beräknas till ca kl 17.00.

På programmet står gudstjänst med nattvard, fritidsaktiviteter och gott om tid för att samtala och umgås. Möjlighet till bad. Fika och lunch serveras.

Avgift för vuxna är 80 kr, för ungdom 12-19 år 40 kr, för barn ingen avgift. Anmälan kan ske i samband med gudstjänsterna, eller genom att maila till info@tenstakyrkan. Det går även bra att ringa till Göran Pettersson, 070-536 16 76. Sista anmälningsdag är onsdag 30/8. Vi behöver också veta om du har bil och i så fall hur många lediga platser du har.

Publicerat den 16 augusti